Monday, December 2, 2013

Prääksukükid ilma püksteta peegelpõrandal

Okidoki.
Jõulud, või mis?
Ma passisin kodus 8 päeva. Palavik oli, päris hull. Klaustrofoobiat ega midagi selletaolist mul ei tekkinud, sest vahetevahel seisin lahtise akna ees ja hingasin värsket õhku. Oh, kuidas ma igatsesin õue minna. Aga ei saanud. Lugesin minimaalselt, sest kamoon, kes suudab lõhkuva peaga seda teha?
Sarjad, mida vaatasin:
American Horror Story
The Walking Dead

Don't Trust That B in Apartment 23
The Carrie Diaries
2 Broke Girls

Pasta
Heirs
Quite a thing, huh? :D
Eelmisel laupäeval ema keelas Joosepil külla tulemast. Pühapäeval tuli meile, vaatasime natuke kolmekesti Renataga seda uut Barbie multikat, mingi kamarajura hobustest. Off topic: ausalt öeldes on uued Barbie multikad kakad. Vanad olid palju paremad. Igatahes, tagasi teema juurde. Joosu viis mu välja, sain oma uue elukalli mantliga Ülemistesse uhkustama minna. Käisime J. õe töökoha juures, rääkisime nati, siis šoppama. Huehue, šoppama. Seda me ei tee kunagi. :D Vaatasime poode, allahindlusi, mis polnud piisavalt suured, HELLO KITTY POOD OLI KINNI LIKE WTF, ma sain teada, et "The Fault in our Stars" on eesti keelde tõlgitud ja ma naersin endal tilga püksi, sest kurjam, ma ei suuda viimasel ajal tõlkekirjandust üldse lugeda. :D J. lubas mulle jõuludeks selle inglise keelse versiooni kinkida. Woohoo. Ja mina koon talle salli.
Rimis ostsime šokulaadi, küpsist ja jäätist. WEEEEEEEEEEE.
2. detsembri hommikul tüüp kirjutab mulle, et ta jäi haigeks. FUN.
Pärast kitarritundi viis mind õpetaja pea-aegu otse maja ette. Luksus vaat missugune.

No comments:

Post a Comment