Friday, November 16, 2012

Päev

Mida rohkem ma Stephen Kingi raamatut "Misery" loen, seda rohkem mul tuleb ideid hullumeelsete inimeste kirjeldamisel. King on üldse kirjanik, kes suudab kõike lugejala ette laotada nii, et lugeja ise ka aru ei saa, et on raamatusse lõplikult süüvinud; mul igatahes hakkasid veidrad kinnisideed tekkima, aga ma võtan neid vaid huumoriga ning otsustasin, et ei taha siiski psühhopaadiks hakata, kuigi oleksin siis teiste inimeste arust kas täielik värdjas, absoluutne abordiülejääk või siis maailma kõige huvitavama mõttemaailmaga inimene/psühho, keda üldse tuntud. :)
Appikene, kirjanikud on ikka täiesti peast sõgedad -- mõtlevad välja situatsioone, millesse ei kukuks ükski inimene ilma seeski. On ka neid, kes enne üles kirjutamist tahavad olukorda ise järele proovida... Ma olen vist üks neist. (Tegelt hakkab mul seepärast juba päris hirmus ja ma ei taha, et asi edasi areneks.) 

Aga nüüd tegelen ma foobiatega, s.t. kirjutan kõik oma vihikusse tähestikulises järjekorras üles, et mul oleks selgem ülevaade kõigest. (Mul hakkab tõesti mingi kiiks tekkima. O_O)

No comments:

Post a Comment