Tuesday, December 25, 2012

It's christmas in the air!





Ahoi!
Eilne oli lihtsalt supppeeerrrrr! Emps, mina ja Renata tundsime rõõmu lihtsalt olemisest. Saime loomulikult kinke ka, aga emps oli üdini üllatunud, kui nägi, et meiegi olime talle midagi jõuludeks ostnud. Samas oli ta ka seitsmendas taevas.
Kõik, mida me 24.detsembril tegime, oli koristamine, laulmine, koristamine, filmide vaatamine ja söögitegemine. Kogu lugu. Ja sellegipoolest oli meie päev õnnestunud. Nii mõnus...
Hommikul äratas Rennu mind üles ja ütles, et peaksime ema kingi ära pakkima. Olin eelnevalt välja valinud, mis paberi me ümber paneme ja ma tegin isegi ühe kaarditaolise värgenduse paberist, millel ilutses üks ginger päkapikk koos oma kingitusega. Igatahes jah, ma pole just parim kingituste pakkija, ent ikkagi olin enda asjaga rahul. Vähemalt kaart tuli hästi  välja.
JONTSIK TULEB HOMME TALLINNASSE! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
LOTR, LOTR, LOTR, LOTR!!!
Oeh, nii vägev...

Oh the weather outside is frightful, but the fire is so delightful...
Jah, õues on neli kraadi külma. Ilm, go to hell! Ei taha lörtsi ja vihma. Mine külmemaks!

No comments:

Post a Comment