Monday, December 10, 2012

Kirjutamisest... taas

Mis kõlbab tänapäeva noortele lugemiseks? Loomulikult mingisugused romaanid, mis räägivad masendunud tüdrukust (või vastupidi party queenist), kel on probleemid alkoholi-, narkootikumide- ja omaenda perega. Või iseendaga.
Ja see on põhimõtteliselt see teema, mida ma käsitlen hetkel oma jutus. Aga kes kurat seda loeb? Mitte keegi. Mitte keegi ei loe ja mitte kedagi ei huvita, mida ma kirjutan. Lihtsalt masendav.
Retu ütles mulle täna, et mida loomingulisem inimene on, seda rohkem ta endas kahtleb. No ma ei tea, mis mul loominguga on, kas seda on palju või vastupidi, aga endas ma kahtlen kohe kindlasti. Kas ma kirjutan seda, mis inimestele meeldib või otsustan teha seda, mida süda käsib? Sellele ma vastust ei tea. Pagana päralt, viimasel ajal on mul vaja liiga palju oma aju usaldada... Mitte ainult kirjutamise suhtes, vaid üldse elus. Hetkel on lihtsalt niisugune eluperiood peal, kus ma võin iga väiksema asja peale nutma puhkeda või lihtsalt sügavasse auku kukkuda, kust välja tulemine võtab aega -- ehk nädalake või paar. Nii-et jah, asi on tõsine. :D
Ma oskan nii hästi ikka teemast sujuvalt kõrvale kalduda. :)
Et siis jah. Võtan end parem kokku, olen ise omaenda produtsent ja teen asja ära. Kurat võtaks.
Aju on tähtis.
Mitte süda.
Neetud küll.

No comments:

Post a Comment