Friday, December 14, 2012

It's friday!




Jontsik mainis mulle "Mirai Nikki"'t ja nüüd hakkan vaatama. 
Ees on ju veel terve nädalavahetus.
Terve.
Nädalavahetus.
Fuck yes.

Tänane päev oli nii rahulik, et ma lausa ei suuda seda uskuda. Ma olin nii... häirimatu ja tasakaalukas täna. Veider.
Ma ei õppinud eile koduseid töid, aga ajaloo kt läks ikkagi paremini, kui ma arvata oskasin. I'm expecting a five, you see. Isegi muusikaloos ei pidanud ma olema, ehkki võtsin ette suure viieteistminutilise bussireisi Paelt Lasnale, nii tore. Õpetaja ütles, et mis ma seal tolade tunnis ikka istun, mul on ju kõik hinded korras.
No ja pärast seda läksime õega Ülemistesse, et empsile jõulukinki osta (ma loodan, et ta ei loe mu blogi ning ta ei saa sellest teada) ja veetsime päris toredasti aega. APOLLOS ON "KEHA" AINULT 11.64€!!! Appi... Ma lihtsalt surin ära. Ning Apollo kassadel olid ühtlasi ka Mesikäpa batoonikesed, mida vabalt käega võtta võis. See tegi meele õige päris muhedaks.
Ja kodus ma jätkasin ema poolelijäetud salli. Ha. Sain valmis. Ja oot... Ma kudusin vabatahtlikult?! Okei, asi hakkab kahtlaseks ära minema juba. Rahulik päev. Oeh, nii hea on olla. :)

No comments:

Post a Comment