Tuesday, September 10, 2013

"JAZZMUUSIKAAJALUGU POLE ÜLDSE," sõnab meie musakooli saksofoniõpetaja hr. Karu.


>That's
what
makes
you
beautiful."<


Mul on mingi täiesti haige teema Miley uue lauluga "Wrecking Ball". See on tõsiselt vastiku videoga, aga laulu sõnad on lihtsalt... super. Plaanin selle ära õppida.
Täna selgus musakoolis, et meil ei toimu üldse seda muusikaajalugu, sest liiga vähe õpilasi on. Nüüd on mul ainult kaks päeva pärast kooli kinni ning see lihtsalt SAKIB suurte tähtedega. Ma ei tea, mis ma oma eluga peale hakkan, äkki istun kodus ja mängin kitarri, sest oh god ma armastan seda pilli. Peaks trenni hakkama tegema... Ja kui trenni üle mõtteid mõlgutama asun, hakkavad taas kõik lihased valutama. Piimhape, va raibe.
Ma vist lähen märtsis muusikakooli tüüpidega Ungarisse, aga kui täpsem olla, siis sõidame palju teisi riike ka läbi ning ööbime vähemalt viies hotellis. Fukyesh, ma arvan, et sellest tuleb üks hää meeldejääv reisikene! Terve kevadvaheaeg olen riigist väljas ja see on lihtsalt super.

Ciao kakao

Martajunn


PS: Mulle meeldivad õunad

PPS: Jossile meeldib medikaid suhu toppida
ja ta on väike nunnu fluffy beebidraakon pika pandavärvi
sabaga.

No comments:

Post a Comment